فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

به برکت خون شهدا همیشه پیروز میدان هستیم

سردار «بابازاده» گفت: به برکت خون شهدا و به لطف رهبری امام خامنه ای و همچنین همراهی ملت غیور ایران اسلامی، همیشه پیروز میدان بوده و هستیم و خواهیم بود.
کد خبر: ۶۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 30September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در همایش رزمندگان شهرستان هشترود اظهار داشت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی دست در دست هم دادن و اتحاد و یکپارچگی مردم است.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در میدان‌های جنگ از جان گذشتند و باید این فداکاری‌ها از طریق جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود.

سردار بابازاده دوران دفاع مقدس را نقطه تعالی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران دانست و گفت: به برکت خون شهدا و به لطف رهبری امام خامنه ای و همچنین همراهی ملت غیور ایران اسلامی، همیشه پیروز میدان بوده و هستیم و خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مردم عاشق ولایت فقیه و رهبری انقلاب هستند و همواره در شعار‌ها و عملشان نشان دادند که ما همه وجودمان را فدای یک لحظه عمر رهبر عظیم الشان می‌کنیم.

سردار بابازاده ادامه داد: اگرچه در طول هشت سال دفاع مقدس، خسارت‌های فراوانی به کشورمان وارد شد اما صدور اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی به دنیا یکی از برکت‌های دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در پایان اظهار داشت: جبهه استکبار در طول ۴۵ سال گذشته برای نابودی اسلام و انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد، اما به فضل خدا و مدیریت رهبر معظم انقلاب در همه توطئه‌ها و نقشه هایش ناکام ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها