در بازدید از گروه پدافند هوایی چابهار؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: کوچکترین تحرکات هواگردهای بیگانه به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» اشرافیت شبانه‌‎روزی، ذکاوت و هوشمندی بالای پدافند هوایی ارتش را دو مؤلفه برترساز نیروی پدافند هوایی دانست و گفت: تمامی تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در رصد، دید و تیر مستقیم غیورمندان این نیرو قرار دارد.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 30September 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فشا، سایت موشکی مرصاد و دیگر بخش‌های این گروه پدافندی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان این یگان پدافندی، اشرافیت شبانه‌روزی، ذکاوت و هوشمندی بالای پدافند هوایی ارتش را دو مولفه برترساز پدافندهوایی دانست و گفت: تمامی تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در رصد، دید و تیر مستقیم غیورمندان پدافند هوایی قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش خاطرنشان کرد: روز به روز و همگام با پیشرفت علمی دنیا در زمینه ارتقای علوم پدافندی در حال رشد هستیم و همواره اعتماد به‌نفس و خوداتکایی جوانان و پیشکسوتان این مرز و بوم خاری در چشم دشمنان است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه کوچکترین تحرکات پرنده‌های بیگانه بصورت لحظه‌ای رصد می‌شود، تاکید کرد: پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات بومی و به‌روز آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار