مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

فیلم کوتاه «خانه اکبر» به مرحله داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت

«آمون» گفت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولید شده در کانون فرهنگی هنری الهادی به مرحله داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 30September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولید شده در کانون فرهنگی هنری الهادی به مرحله داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این اثر در سال ۱۴۰۱ به همت کانون فرهنگی هنری الهادی تولید شد و تاکنون در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت جایزه شده است.

وی ابراز داشت: سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر از ۱۱ الی ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود و برگزیدگان نهایی نیز معرفی خواهند شد.

آمون اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایر منطقه، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ عفاف و حجاب، نقش روستائیان و عشایر در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستائی و عشایر در زندگی امروزه آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر در رشد تولید و اشتغال و خوکفایی کشور، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر در جذب گردشگر، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت در خانواده روستایی و عشایر، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه روستایی و عشایر برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار