در پیامی؛

استاندار لرستان شهادت شهید «سعید پناهی‌فر» را تسلیت گفت

«زیویار» طی پیامی، شهادت شهید «سعید پناهی‌فر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 30September 2023

استاندار لرستان شهادت شهید «سعید پناهی فر» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» در پیامی شهادت شهید «سعید پناهی‌فر» فرمانده لرستانی یگان عملیات امداد بندرعباس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

شهادت فرزندی دیگر از لرستان در راه مبارزه با عاملان برهم‌زدن امنیت جامعه، بار دیگر مراتب وفاداری مردم این خطه را به‌نظام و ملت به اثبات رساند.

شهید سرهنگ دوم سعید پناهی نسب با نثار جان خود در راه حراست از امنیت و مبارزه با اشرار، مانند موارد قبلی از شهادت فرزندان لرستان، نشان‌دهندهٔ دیدگاه ملی و وحدت‌آفرین فرزندان لرستان در حراست از ایران اسلامی است.

بدون شک، مردم غیور، شهیدپرور و قدرشناس استان با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گران‌قدر، همراهی خود را با آرمان‌های ایشان که همان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت ملت است را نشان خواهند داد.

شهادت سرهنگ دوم سعید پناهی نسب فرزند لرستان و فرمانده یگان عملیات امداد بندرعباس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده ایشان، مجموعهٔ نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و بهره‌مندی از منویات مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) بتوانیم با اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی همانند شهید پناهی نسب هرچه سریع‌تر به مقصد نهایی که همان اتصال حکومت جمهوری اسلامی ایران به حکومت ولی‌عصر (عج) است، نائل شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار