نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان اردبیل:

مسئولین باید نقد منصفانه را بپذیرند

حجت‌الاسلام «موسوی» با تأکید بر اینکه نقد منصفانه به منزله هدیه است، خواستار پذیرش مسئولان از نقد سازنده شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ - 30September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،نقد منصفانه هدیه است و مسئولین آن را پذیرا باشند حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی» نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان اردبیل امروز (شنبه) در جمع فعالین حوزه فضای مجازی با اشاره به اینکه نقد کردن با نق زدن تفاوت دارد، اظهار داشت: نقد نقاط تاریک را روشن می‌کند، اما نق زدن سیاه نمایی و تخریب است.

موسوی افزود: کسانی که مورد نقد منصفانه قرار می‌گیرند این نقد و عیبگویی را به منزله هدیه در نظر بگیرند و در رفع نقایص خود تلاش کنند.

رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه مسئولین هر نکته‌ای که از زبان رسانه گفته میشود را به حساب تخریب نگذارند و تعاملات سازنده را با اصحاب رسانه در جهت خدمت به مردم داشته باشند، تصریح کرد: انتقادات اهالی خبر را مدیران با جان و دل بخرند و پذیرا باشند.

وی اعلام کرد: خودسازی و بردباری و علم به پیام و خبر سه عنصر کلیدی در احدادیث معصومین برای افراد ورود به گود اجتماعی است و تحقیق و تفحص نیاز اساسی کار خبری می‌باشد.

موسوی اشاره کرد: قضاوت در کار خبری شایسته نمی‌باشد و خبرنگاران تبعات اخبار خود را در نظر داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در فراجای استان ضمن بیان اینکه نقد و نظارت، اطلاعرسانی صادقانه و شفاف، طرح و تبادل افکار در جامعه از توصیه‌های مقام معظم رهبری در امر خبرنگاری است، خاطرنشان کرد: تخریب در فضای مجازی یعنی قبول نکردن اقدامات خوب و درشت کردن اخبار منفی است.

موسوی با اشاره به افزایش شهیدان فراجای کشور اعلام کرد: خبرنگاران و روزنامه نگاران نقد و انتقاد منصفانه و سازنده را از نیروی انتظامی استان داشته باشند و در هفته فراجا اقدامات مثبت نیروی انتظامی استان را به اطلاع مردم شریف استان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها