حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

دست‌اندرکاران انتخابات در استان اردبیل ساماندهی می‌شوند

«قاسمیان» از فراهم کردن زیرساخت‌های انتخاباتی در تمام حوزه‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق به همراه آموزش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از زیرساخت‌های یک انتخابات سالم است.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 30September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «رضا قاسمیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران به اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات سالم در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق به همراه آموزش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از زیرساخت‌های یک انتخابات سالم است که در فرصت باقی‌مانده تلاش می‌کنیم تا در همه نقاط استان اردبیل بستر برگزاری انتخابات پرشور، سالم همراه با نشاط اجتماعی فراهم شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان اردبیل طی جلسات مختلف آموزش‌های لازم را دیده‌اند گفت: فرمانداران موظف هستند در سریع‌ترین زمان ممکن در حوزه‌های مربوطه زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم کنند.

قاسمیان تسلط به قانون انتخابات و آموزش به عوامل اجرایی انتخابات را یادآور شد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی را برگزار کنند تا همه عوامل با آمادگی کامل در روند انتخابات فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: همه فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها رصد شده و تذکرات لازم در صورت حرکت‌ها و اقدامات غیرقانونی داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار