علمای یمن حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای حمله تروریستی در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پاکستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 30September 2023

علمای یمن حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) بر مخالفت با افکار تکفیری وهابی تأکید کرد.

پلیس پاکستان، روز جمعه (دیروز)، از یک حمله تروریستی که به نظر «حمله‌ای انتحاری» بوده، در استان بلوچستان این کشور خبر داد. این حمله که در یک تجمع و گردهمایی مذهبی در پاکستان رخ داد، مرگبار شد و به دنبال آن صد‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

انجمن علمای یمن در بیانیه خود علمای امت اسلامی را به محکومیت و مخالفت با افکار تکفیری تروریستی که باعث ریخته شدن خون بی‌گناهان در مساجد، بازار‌ها و محله‌های مسکونی می‌شود، فراخواند.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، در این بیانیه بر ضرورت اقدام فکری و ارائه چهره جذاب و درخشان از اسلام و سد کردن راه افراد شرور و فتنه‌گر که به دنبال خدمت به دشمنان و پروژه‌های ویرانگر آن‌ها به ویژه در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) هستند، تأکید شده است.

علمای یمن در بیانیه خود همچنین عادی‌سازی روابط سعودی و رژیم صهیونیستی که آخرین مورد آن استقبال گرم از وزیر گردشگری این رژیم در ریاض بود، محکوم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار