در قالب رزمایش رهروان شهدا صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده‌های معظم ۸ شهید

حجت الاسلام «لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به همراه جمعی از کارکنان این دستگاه با خانواده‌های والامقام ۸ شهید دوران حماسه و ایثار دیدار کردند.
کد خبر: ۶۲۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 30September 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده‌های معظم ۸ شهید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل با خانواده‌های والامقام ۸ شهید دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام لقمانپور در این دیدارها، با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون مطهر شهدا، اطاعت پذیری مردم از رهنمود‌های امامین انقلاب و نیز انسجام و همدلی مردم، مسئولان و نیرو‌های مسلح حول محور ولایت خواند و اظهار داشت: تقویت روحیه ایمان و امید در جامعه و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس از پیام‌های شهیدان والامقام است که بایستی بدان جامه عمل بپوشانیم.

در این آیین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیات همراه پای صحبت خانواده‌های معظم شهیدان هادی قنبرزاده مکاری، سید حسن حسینی حصارشنه، حسین آراسته فرد، هادی رحیمی تنها، محمدرضا افشار، عباس دلشادفر، ابراهیم نصیری یزدی و سید محمود سلیمان پناه نشسته و هدایا و لوح تقدیر استاندار قم و فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) را به آنان اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها