در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: لزوم اتحاد کشور‌های مسلمان در حمایت از فلسطین/ ساده زیستی و زندگی سرتاسر جهاد از خصوصیات پیامبر اسلام است

چمران گفت: با اتحاد کشور‌های اسلامی و هم‌افزایی مردم فلسطین، فلسطینیان به آزادی کامل و تشکیل دولت فراگیر دست پیدا کنند و این آرزو دیر نیست.
کد خبر: ۶۲۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 01October 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: لزوم اتحاد کشور‌های مسلمان در حمایت از فلسطین/ ساده زیستی و زندگی سرتاسر جهاد از خصوصیات پیامبر اسلام استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتادمین جلسه شورا با گرامی‌داشت روز همبستگی با مردم فلسطین، اظهار داشت: امیدواریم با اتحاد کشور‌های اسلامی و هم‌افزایی مردم فلسطین، فلسطینیان به آزادی کامل و تشکیل دولت فراگیر دست پیدا کنند و این آرزو دیر نیست.

چمران با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم گفت: پیامبر اکرم شخصیت بزرگ تاریخ است و پیامبران در اوج قله و پیامبر اکرم فراتر و بالاتر از همه و دارای اخلاق نکو بودند که باید به عنوان الگو از ایشان بیاموزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساده زیستی و زندگی سرتاسر جهاد از خصوصیات پیامبر ما است که باید درس بگیریم.

وی با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم، افزود: عده‌ای با آتش زدن قرآن بر این باورند که این حرکت متوقف می‌شود در حالی که اینگونه نیست و امروز پویایی قرآن و اسلام را در جوامع مختلف می‌بینیم.

چمران با اشاره به ۱۲ مهر روز تهران و آغاز هفته تهران است، گفت: بنظر نمی‌آید شهرداری تهران برای این روز تهران تدارکی دیده باشد و شهرداری باید در این زمینه تلاش خود را بکند؛ تهران‌ پایتخت جمهوری اسلامی و مرکز و آغاز انقلاب اسلامی است و باید این روز در تقویم سراسری ثبت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز علی‌رغم تبلیغات دشمنان در خصوص زنان کشورمان می‌بینم که زنان کشورمان چگونه در مسابقات آسیاسی هانگژو مدال آوری می‌کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار