نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

گسترش مرزهای مقاومت و معنویت در دفاع مقدس/ جمعیت هلال احمر در پیاده روی اربعین درخشید

حجت‌الاسلام معزی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر توانستند در مقابل جهانیان ایستادگی کنند و مرزهای مقاومت و معنویت را گسترش دادند.
کد خبر: ۶۲۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 01October 2023

مرزهای مقاومت و معنویت در دفاع مقدس گسترش یافت/ درخشش جمعیت هلال در پیاده روی اربعینبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین معزی» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر امروز در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که دفاع مقدس آغاز شد رزمندگان اسلام توانستند در این جنگ، در برابر جهانیان ایستادگی کند و آرزو‌های آن‌ها را با شکست مواجه سازد.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر این ملت شریف ایران بود که توانست چنین کار مهمی را انجام دهد؛ ملت ایران با گذشتن از جان و مالشان در برابر دشمنان ایستادند و در عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، ماندند و در دفاع از انقلاب، سرزمین و ارزش‌ها مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام معزی افزود: هیچ جنگی در تاریخ جنگ‌های جهان، هشت سال طول نکشیده است و این فقط جنگ تحمیلی بود که هشت سال ادامه یافت و مردم در آن مقاومت کردند لذا بواسطه همین مرزهای مقاومت، اسلام خواهی و معنویت را گسترش دادند؛ دیروز جوانان و مردم ایران از ارزش‌ها و میهن دفاع کردند و امروز در اربعین امام حسین (ع) این چنین برای خدمت رسانی به زائران حسینی حضور یافتند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر نه تنها به زائران امام حسین (ع) کمک کردند بلکه مهربانی، لطف، صلح، صفا، برادری و اخوت را هم به نمایش گذاشتند و این چنین جهانیان شاهد بودند که لباس هاس سرخ و سفید شما در میان جمعیت میلیونی زائران اربعین چگونه به خوبی درخشید.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار