نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نسل جوان تاریخ معاصر کشور را مطالعه کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: نسل جوان تاریخ معاصر کشور را مطالعه و شرایط کشور، میزان درآمد‌های نفتی و میزان ارائه خدمت به مردم در قبل و بعد از انقلاب بایکدیگر مقایسه کند.
کد خبر: ۶۲۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 01October 2023

نسل جوان تاریخ معاصر کشور را مطالعه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با جمعی از سربازان وظیفه سپاه انصارالحسین (ع)، اظهار داشت: نسل جوان تاریخ معاصر کشور را مطالعه و شرایط کشور، میزان درآمد‌های نفتی و میزان ارائه خدمت به مردم در قبل و بعد از انقلاب بایکدیگر مقایسه کند.

وی افزود: علیرغم درآمد هنگفتی کشور در دهه ۴۰ و ۵۰ از فروش نفت داشت، اما بسیاری از مردم از کمترین امکانات بی‌بهره بودند

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: البته امروز با شرایط سخت اقتصادی در جامعه مواجه هستیم و جوانان دغدغه آینده خود را دارند و این حق شماست که مسئولان باید به آن پاسخ دهند.

وی با تاکید براینکه یکی از راه‌هایی که می‌توان برای آینده جوانان برنامه ریزی کرد، توجه به مهارت آموزی است، گفت: جوانانی را مشاهده می‌کنیم در بازار با مهارتی که دارند چندین برابر یک کارمند درآمد دارند.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات جوانان ما در دانشگاه به دنبال کسب مدرک هستند و پس از ۳۰ سالگی تازه به دنبال کار اداری می‌روند، در حالی که بهتر است در کنار درس خواندن مهارت نیز فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) حس توانایی را در بین جوانان ایجاد و تقویت کردند، اضافه کرد: اعتماد به خدا، منجر به اعتماد به نفس می‌شود و این هنر امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه از شما جوانان می‌خواهم نماز را در زندگی جدی بگیرید و اعتماد به خداوند داشته باشید، متذکر شد: توجه به نماز اول وقت زندگی انسان را تنظیم می‌کند.

انتهای پیام/ عباس جهانتاب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار