فرماندار درمیان:

شهرستان «درمیان» ۱۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

«فرجامی‌فرد» با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی ايران اسلامی به بركت خون شهدا است، گفت: شهرستان درمیان ۱۴۵ شهید اهل تسنن و ۳۵ شهید اهل تشیع تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌ است.
کد خبر: ۶۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 01October 2023

شهرستان «درمیان» ۱۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی فرجامی‌فرد» فرماندار شهرستان درمیان امروز (یکشنبه) در نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی با عنوان همایش بزرگ «امت محمد (ص)»، اظهار داشت: شهرستان درمیان، شهرستانی مرزی و تقریبی با قریب ۶۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۷ درصد آن اهل تسنن و ۳۳ درصد اهل تشییع هستند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان اتحاد و انسجامی باشیم که به کوری چشم دشمنان در ایران اسلامی و خراسان جنوبی بیش از گذشته برقرار است، بیان داشت: در اغتشاشات سال گذشته علی‌رغم جنگ ترکیبی دشمنان، با وحدت و انسجام هیچ مشکلی در شهرستان نداشتیم و علمای شیعه و سنی منطقه انسجام و اتحاد خود را حفظ و تقویت کردند.

فرماندار شهرستان درمیان عنوان کرد: به برکت نظام و دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده و در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاهای درمیان گازرسانی و برق‌رسانی شده و بیش از ۹۲ درصد روستاها از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه در حوزه راه‌های روستایی تنها ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالت است و بقیه روستاها از راه آسفالت برخوردار هستند، اضافه کرد: در قالب طرح جهاد آبرسانی تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ قرار است ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

وی با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی ايران اسلامی به بركت خون شهدا است، بیان داشت: شهرستان درمیان ۱۴۵ شهید اهل تسنن و ۳۵ شهید اهل تشیع تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌ است.

فرماندار شهرستان درمیان خاطرنشان کرد: شهدا در مقابل دشمنان با شجاعت از دين، انقلاب اسلامی و ايران اسلامی دفاع كردند لذا وظيفه امروز ما ادامه راه شهداست و بايد در مقابل دشمنان اسلام ايستادگی كنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار