با حضور نماینده وزارتخانه ها و سازمان ها

اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود

اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاونین و نمایندگام تام الاختیار سازمان ها و وزارتخانه ها روز سه شنبه 24 آذرماه در محل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ - 13December 2015

اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فقیهی معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با اعلام خبر فوق افزود: شورای هماهنگی و نظارت طبق ابلاغ ریاست محترم جمهور در جهت ایجاد محتوی، هماهنگی، نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان پشتوانه امنیت ملی تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی و نظارت به عنوان اصلی ترین هسته فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کشور و در جهت اجرائی شدن منویات مقام معظم رهبری در ابلاغ 12 ماده ای ایشان در مورد ایثارگران تلاش می کنند.

حجت الاسلام سید مهدی فقیهی با تاکید بر لزوم هم افزائی تمامی دستگاه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان نماد فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران، سازمان بسیج مستضعفین، دانشگاه آزاد اسلامی و نیز شورای عالی هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت دعوت شده است.

معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت افوزد: در این جلسه که با سخنرانی حجت السلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت همراه خواهد بود معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، رسیدگی به امور مساجد، شورای حوزه علمیه قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار