شناسایی هویت ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس +مشخصات

هویت پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس از استان فارس که به عنوان شهید گمنام تشییع و خاکسپاری شده بودند محرز شد.
کد خبر: ۶۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ - 13December 2015

شناسایی هویت ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس +مشخصات

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، هویت پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شد. هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به عنوان شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شده اند از طریق DNA شناسایی شد.

مشخصات پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از استان فارس به شرح زیراست:

شهید علی شیر بویراحمدی
شهید علی شیر بویراحمدی، فرزند جمشید، متولد ۱۳۴۶ است، که به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام و در عملیات قدس۳ و در منطقه عملیاتی میمه به شهادت رسید. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ ۱۳۹۰/۴/۷ مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زرقان استان فارس تشییع و به خاک سپرده شده بود.

شهید سید حسن ساجدی منش
شهید سید حسن ساجدی منش، فرزند هدایت، متولد ۱۳۴۵است، که به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام و در عملیات قدس۳ و در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسید. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ ۱۳۹۰/۴/۷ مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زرقان استان فارس تشییع و به خاک سپرده شده بود.


شهید ولی نوری قصرخلیلی
شهید ولی نوری قصرخلیلی، فرزند بابا، متولد ۱۳۳۰ است، که در سال۶۴ به جنگ اعزام و در عملیات قدس۳ و در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسید. این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۲۸ در دانشگاه شهید باهنر شیراز تشییع و به خاک سپرده شده بود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار