معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

دشمنی با استکبار مهمترین پیام قرآن است

«جلایی» دشمنی با استکبار را مهمترین پیام قرآن دانست و گفت: مقابله با استکبار یک مطالبه قرآنی است و باید آرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به کل جامعه تسری بخشیم و از این روز بزرگ به عنوان محور وحدت و انسجام ملی استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۲۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 01October 2023

آرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به کل جامعه تسری بخشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمد جلایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به جلوه‌های امداد غیبی در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دشمن در جریان اغتشاشات سال گذشته از تمام ظرفیت‌های خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد، اما در نهایت شکست خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «بنده به عنوان کسی که این مسائل را زیرنظر دارم در دل خودم به مهندسی خوب دشمن آفرین گفتم، همه چیز را در جای خود و به اندازه خود آماده کرده بود» اشاره کرد و افزود: سال گذشته یک‌بار دیگر شاهد نقش بر آب شدن همه نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان به دست امداد غیبی بودیم.

وی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نیز در جریان آزادسازی خرمشهر، امداد غیبی و الهی را گوشزد فرمودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که خرمشهر‌ها در پیش است و باید هوشیار بود.

جلایی با اشاره به ناکامی دشمنان در فراخوان‌های شهریورماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های انتظامی، امنیتی، بسیجی و مردمی، شاهد آرامش در جامعه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در هر ساعت پنج میلیون محتوا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تولید می‌شود، تاکید کرد: این محتوا‌ها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، در واقع دشمن در همه مکان‌ها و زمان‌ها با همه توان خود در میدان حاضر است لذا طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، باید آرامش و آسایش را بر خود حرام بدانیم و کید و حقه دشمن را در همه عرصه‌ها خنثی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بی‌توجهی مردم به فراخوان‌های دشمن را در راستای حضور رئیس جمهور در مجمع سالانه سازمان ملل دانست و متذکر شد: سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در سازمان ملل دیپلماسی اقتدارآفرین جمهوری اسلامی را نشان داد که نمونه بارز آن عضویت ایران در سازمان‌های شانگ‌های و بریکس است.

وی مهمترین هدف دشمنان را بر هم زدن ثبات و امنیت داخلی کشور و در نهایت سقوط نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن در این هدف شوم خود ناکام مانده است لذا سنگر عفاف و حجاب را نشانه گرفته که باید با تدبیر لازم این خرمشهر را نیز پس بگیریم.

جلایی هدف دشمن از شکستن حرمت عفاف و حجاب را بهره‌برداری از ایجاد تقابل و اختلافات داخلی دانست و تصریح کرد: کسانی که می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی کنند، مجبور شدند پول‌های مسدود شده ما را بازگرداندند و آن‌هایی که می‌خواستند ایران را به انزوا بکشانند، امروز شاهد تعامل ایران با مجامع بین‌المللی هستند.

این مسئول با بیان اینکه حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی دیگر برای آمریکا مقرون به صرفه نیست، خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل همیشگی است و تا دنیا دنیاست این تقابل وجود دارد؛ البته امروز دشمنان جنگ ترکیبی و شناختی را علیه ما به راه انداخته‌اند تا بر فکر‌ها و ذهن‌ها اثر بگذارند و اراده را از ملت ما بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تأکید بر پاسداشت و بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی همچون یوم الله سیزدهم آبان برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، تاکید کرد: ما با استکبارستیزی خود ثابت کرده‌ایم که در دشمنی با دشمنان راه حق، کوتاه نخواهیم آمد.

وی دشمنی با استکبار را مهمترین پیام قرآن دانست و افزود: مقابله با استکبار یک مطالبه قرآنی است و ایمان ما در این راه ارزیابی می‌شود.

جلائی، شعار «مرگ بر آمریکا» را برگرفته از احکام دین مبین اسلام دانست که امداد الهی را به دنبال دارد و متذکر شد: مرگ بر آمریکا برگرفته از قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) است. شعار «مرگ بر آمریکا» یک فریضه است و هر فریضه‌ای نیت می‌خواهد. باید آرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به کل جامعه تسری بخشیم و از این روز بزرگ به عنوان محور وحدت و انسجام ملی استفاده کنیم.

این مسئول استمرار شعار «مرگ بر آمریکا» را امیدآفرین دانست و تصریح کرد: پیروزی دائمی نصیب جبهه حق می‌شود؛ زیرا در جبهه حق شکست معنا ندارد و بازنده واقعی طرفداران جبهه باطل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار