مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

دفاع مقدس می‌تواند الگوی موفق در عرصه‌های مختلف جامعه باشد

سرهنگ «حسن حبیبی» در پیامی از اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمند چهل وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۲۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ - 01October 2023

درس دفاع مقدس می‌تواند الگوی موفق درعرصه‌های مختلف جامعه باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پیامی از اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمند چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد در راه حفظ اسلام و قرآن و تمامیت ارضی کشور واستقلال وحاکمیت اسلامی متحد و یکپارچه اند.

فرزندان برومند ایران اسلامی با لبیک به ندای معمارکبیرانقلاب با وجود نابرابری محض در نبرد حق و باطل، مشتاقانه به جبهه‌ها شتافتند و نشان دادند ایمان و استقامت در راه خدا و اعتقاد به الطاف الهی و وحدت وهمدلی، کارسازترین سلاح است.

امروزهم درس‌ها و پیامد‌های دفاع مقدس می‌تواند الگوی موفق درعرصه‌های مختلف جامعه ما باشد؛ رشادت‌ها و خون پاک شهدای عزیز، رهایی مردم مستضعف و آزادی خواهان جهان ازسلطه مستکبرین را رقم زده است.

در هفته دفاع مقدس سال جاری که با شعار محوری «ما متحدیم» نامگذاری و مزین شده بود، بیش از۴۰۰۰ برنامه و فعالیت درسطح نیرو‌های مسلح و دستگا‌های اجرایی و نهاد‌های فرهنگی سراسر استان گیلان اجرا شد که به نوبه‌ی خودم، از همه مجریان و متولیان این برنامه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. اجرای ده‌ها یادواره باشکوه، تجلیل از خانواده شهدا، سرکشی، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت بانوان، برنامه‌های جهادی و خدمت رسانی، شب‌های خاطره و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی اجتماعی، رونمایی کتاب دفاع مقدس و... بر خود لازم می‌دانم از همه‌ی عزیزان و متولیان برنامه‌ها و خصوصاً از مردم عزیز، بصیروانقلابی به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و عموم مردم تقدیر و تشکر نمایم.

برگزاری اجتماع بزرگ و باشکوه جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور بیش از هزاران نفر ازجوانان نقش آفرین و فعالین و پیشکسوتان دفاع مقدس درسراسر گیلان در ایام دفاع مقدس، برگ افتخاری دیگر برای مردم ولایی و انقلابی بود که خدای منان را بابت این نعمات شکر نموده و در پایان ازآیت الله «رسول فلاحتی» نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب رشت، «اسدالله عباسی» استاندارمحترم، فرماندهان محترم نیرو‌های مسلح مستقر در استان، مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، مدیرکل صدا و سیما و از همراهی اصحاب رسانه به ویژه خاندان معظم شهدا تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان برای همه آن‌ها حسن عاقبت بخیری و شفاعت مولایمان امام حسین (ع) را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار