در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا: هراس دشمنان از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ دستاوردهای دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود

سردار مهری با تاکید بر اینکه جهاد تبیین بهترین سلاح در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است و یکی از جا‌هایی که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود دوران دفاع مقدس است، گفت: امروز یکی از مهمترین وظایف پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل جوان است.
کد خبر: ۶۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰ - 02October 2023
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا: هراس دشمنان از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ دستاوردهای دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شودسردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در دنیایی که دنیای کفر، ظلم، شرک و مادی‌گری بود انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: اَبَرقدرت‌ها از ترس انقلاب اسلامی، قرآن و اسلام نشستند و بزرگترین توطئه که تحمیل جنگ هشت سال علیه ما بود را آغاز کردند.
 
سردار مهری با بیان اینکه جنگ توطئه تمام استکبار برای شکست انقلاب اسلامی و اسلام بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما در جنگ هشت ساله یک پیروزی مطلق در برابر دشمنان به دست آوردیم.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با تاکید بر اینکه جهاد تبیین بهترین سلاح در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است و یکی از جا‌هایی که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز یکی از مهمترین وظایف پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل جوان است.
 
وی با اشاره بر اینکه امروز دشمن یک فتنه بزرگ علیه کشور ما طراحی کرده است، گفت: امیدواریم با تبیین جهاد دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان با این توطئه و فتنه بزرگ مقابله کنیم.
 
انتهای پیام/۲۴۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار