فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

زندگینامه و خاطرات شهدا برای ما آموزنده است

سردار «مجیدی» گفت: زندگینامه و خاطرات هر کدام از شهدا را که نگاه کنیم، وجود تک تک آن‌ها برای ما آموزنده است.
کد خبر: ۶۲۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 01October 2023

زندگینامه و خاطرات شهدا برای ما آموزنده استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، در اولین همایش علمی سازمان بسیج علمی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان که در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز شهدای بزرگوار و گرانقدر رسالت بزرگی را بر دوش ما گذاشته‌اند به خصوص شهدای همدان به لحاظ برجستگی خاص خودشان رسالت ما را بیشتر می‌کند، و وظیفه و رسالت امروز ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: تلاش دوستان در این همایش علمی در راستای کنگره برای این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سیره شهدا گفت: زندگینامه و خاطرات هر کدام از این شهدا را که نگاه کنیم، وجود تک تک آن‌ها برای ما آموزنده است.

وی با تأکید بر نگارش زندگینامه شهدا متذکر شد: حبیب حرم، سردار شهید همدانی و همه شهدای استان همدان را، می‌توانیم در مورد آن‌ها تحقیق کنیم تا خاطرات و زندگی، کردار و منش آن‌ها را به رشته تحریر درآوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها