مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

دستاورد‌های نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

شهیدی در نشست کمیته توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دستاورد‌های نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست.
کد خبر: ۶۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 02October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست کمیته توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و «قباد محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محل سالن جلسات مرکز توسعه این دانشگاه برگزار شد.

دستاورد‌های نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در این نشست که رابطین حوزه ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند، با قدردانی از مدیر و مجموعه علوم پزشکی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستگاه‌های موفق استان است و ارتباط و همکاری بسیار خوبی با اداره کل بنیاد شهید استان دارد.

مدیرکل بنیاد استان با قدردانی از توجه ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیر امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه در راستای پیگیری مسائل دانشجویان ایثارگر اظهار داشت: پیشرفت همه جانبه انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدا و از جان گذشتگی این شهدای گرانقدر است.

وی افزود: برنامه‌های بسیار ارزشمندی در استان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت مقام شهدا در استان صورت گرفته که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این برنامه‌ها همکاری بسیار مطلوبی داشته است.

درادامه قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در سخنانی تصریح کرد: با تلاش مدیریت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه اقدامات بسیار خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه، ایثارگر و از خانواده معظم شهدا هستند آن را نشانه توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به جایگاه این عزیزان دانست و افزود: تقریبا ۷۰ درصد از مدیران دانشگاه در حوزه‌های مختلف از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و این امر از افتخارات دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار