مدیرعامل بانک دی:

دیدار با خانواده شهدا باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تبدیل شود

قیطاسی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، در دیدار با خانواده سردار شهید حسین همدانی، دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را وظیفه اخلاقی همه مسئولان و یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها دانست.
کد خبر: ۶۲۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 02October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علیرضا قیطاسی» مدیرعامل بانک دی در دیدار با خانواده سردار شهید «حسین همدانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: گرامیداشت دفاع مقدس و دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی یکایک ماست و باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تبدیل شود.

دیدار با خانواده شهدا باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تبدیل شود

قیطاسی افزود: بانک دی به عنوان بانک عامل در خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید، علاوه بر برنامه ریزی برای دیدار‌های دوره‌ای منظم مدیران با خانواده‌های شهدا و جانبازان، مجموعه اقدامات گسترده‌ای در زمینه ارائه آسان تسهیلات، توسعه میز‌های خدمات، تسهیل دسترسی به خدمات بانکی در شش هزار نقطه تماس پست بانک و اعزام این عزیزان به عتبات عالیات را عملیاتی کرده است.

مدیرعامل بانک دی در پایان تاکید کرد: امیدوارم دیدار با خانواده شهدا در تمامی سازمان‌ها و بانک‌ها پیاده سازی شود و منحصر به هفته دفاع مقدس نباشد.

همچنین همسر و فرزندان سردار شهید همدانی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به بیان مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در زمینه مسائل بیمه‌ای و خدمات بانکی پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار