پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «آذر آبادی حق»

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «آذر آبادی حق» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 02October 2023

گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «آذر آبادی حق» را تسلیت گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
درگذشت مرحوم مغفور حاج «حسن آذر آبادی حق»، پدر شهیدان والامقام «یعقوب، رضا و محمد» موجب تأثر فراوان و تألم خاطر شد.
 
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
 
بی‌شک روح آن عزیز سفر کرده با هدیه کردن سه فرزند شهیدش در راه خداوند، حضرت سیدالشهدا و خاک ایرانِ اسلامی‌ در آرامش بوده و اجرش با پروردگار متعال خواهد بود.
 
صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای آرامش و آسایش ایران عزیز نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایستادگی آن‌ها نیست.
 
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های مکرم شهدا به‌ویژه خانواده محترم شهیدان «آذرآبادی حق» و مردم شهید‌پرور استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ذات باری‌تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ارواح طیبه فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار