مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس از کیان کشور حراست کردند

«رضایی» با اشاره به اینکه شهید «علی عرب» زمانی که تیر به کوله پشتی‌اش خورد، می‌سوخت اما سکوت کرده بود که مبادا دشمن بفهمد و خط لو برود، گفت: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس از کیان این کشور حفظ و حراست کردند.
کد خبر: ۶۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 02October 2023

بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس از کیان کشور حراست کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در اجتماع بزرگ دانش‌آموزی دختران مُلک سلیمانی در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اظهار داشت: زمانی در این کشور ناصرالدین شاه قاجار بیش از ۲۳۰ هزار کیلومتر از خاک کشور را به باد داد، اما امروز کسی قادر نیست برای ما مشکلی ایجاد کند.

مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم که اگر زنده بودند، هر کدام از آن‌ها یک شهید سلیمانی و شهید هاشمی بودند.
 
وی با تأکید بر اینکه شهدا رفتند تا امروز دین ما، کشور و ناموس ما در امان باشد، عنوان کرد: فکر نکنید که در دوران دفاع مقدس همه آمدند، بسیاری از افراد می‌توانستند اما نیامدند، عده‌ای جان برکف و مبارز رفتند و ایستادگی کردند و فرزندان خود را تقدیم کردند.
 
رضایی با اشاره به اینکه شهید «علی عرب» زمانی که تیر به کوله پشتی‌اش خورد، می‌سوخت اما سکوت کرده بود که مبادا دشمن بفهمد و خط لو برود، عنوان کرد: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس از کیان این کشور حفظ و حراست کردند.
 
مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان ما با تمام قوا جنگ را تمام کردند و نگذاشتند که سانتی‌متری از خاک کشور به‌دست دشمن بیفتد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار