واکنش حماس به ممانعت از حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی

جنبش حماس ممانعت رژیم صهیونیستی از حضور نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را اقدامی خطرناک در راستای افزایش تنش و وقوع جنگ مذهبی علیه مقدسات فلسطینیان دانست.
کد خبر: ۶۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 03October 2023

واکنش حماس به ممانعت از حضور فلسطینیان در مسجدالاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ممانعت رژیم صهیونیستی از حضور نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی در قدس و مسجد ابراهیمی در الخلیل واکنش نشان داد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که این اتفاق، اقدام تنش‌زای جدید و خطرناکی است که در راستای شعله‌ورنمودن آتش جنگ مذهبی علیه مقدسات فلسطینیان در نقاط مختلف فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به نقض قوانین بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی گفت: این رفتار ستیزه‌جویانه اشغالگران نقض آشکار تمامی قوانین و عرف بشری و اهانت به احساسات و عواطف تمامی جهان عرب و جهان اسلام است.

قاسم تصریح کرد که ملت فلسطین به مبارزه خود با سیاست‌های یهودی‌سازی رژیم صهیونیستی در تمامی زمینه‌ها ادامه خواهد داد و هرگز اجازه پیشبرد برنامه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را به اشغالگران نخواهد داد.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه سخنان خود از جوانان مبارز فلسطینی خواست که در واکنش به تعرض‌های رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطینیان و مقدسات آنان در قدس، ضربات خود به این رژیم را افزایش بدهند.

گفتنی است همزمان با ایام اعیاد عبری، رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست اقدامات تحریک‌آمیز خود علیه فلسطینیان و مقدسات اسلامی را افزایش داده‌اند و محدودیت‌های شدیدی را برای فلسطینیان وضع کرده‌اند. از صبح امروز تاکنون نیز بیش از ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با ورود به مسجدالاقصی به این مکان مقدس اسلامی تعرض کردند. صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز با هتک حرمت مسجد ابراهیمی در الخلیل آئین‌های تلمودی را در این مکان به انجام رساندند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها