جانشین فرمانده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

اجرای عملیات رزم هوایی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش

امیر سرتیپ «هادیان» گفت: در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، پهپاد‌ها در مأموریت‌های مختلف جنگال، درگیری هوایی و بکارگیری مهمات هوشمند و دورایستا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۲۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 04October 2023

رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش برای ملت ایران پیام اقتدار و برای کشور‌های دوست و همسایه پیام صلح و دوستی استامیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش برای ملت ایران پیام‌آور اقتدار و قدرت و برای کشور‌های دوست و همسایه پیام‌آور صلح و دوستی است، اظهار داشت: بخشی از توان رزم و دستاورد‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون مطهر شهدا و دانشمندان جوان در حوزه‌های پهپادی داشتیم در این رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امیر سرتیپ هادیان افزود: همچنین پهپاد‌ها در مأموریت‌های مختلف جنگال، درگیری هوایی، و بکارگیری مهمات هوشمند و دورایستا در این رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره تجهیزات جدید مورد استفاده در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش افزود: اخبار رونمایی و عملیاتی‌سازی این تجهیزات قطعاً در زمان لازم به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار