برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان

اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان و نهمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 04October 2023

برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، امروز «عباس شیبک» مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه اعضای دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان با سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان دیدار و گفتگو کردند.

سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت: اتحاد و انسجام و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان به عنوان یک الگو و شاخص وحدت در ایران مطرح بوده و ورزشکاران این استان نیز در این حوزه نقش آفرینی بسزایی داشته اند.

وی بیان کرد: برپایی جشنواره های فرهنگی و ورزشی و همایش های پیدادع روی و شب شعر و خاطره و اهمیت دادن به نیازهای جوانان و غیره از اولویت های مهم اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بوده که با همکاری دستگاه ها و ارگانهای مختلف به اجرای برنامه‌های فرهنگی می پردازند، بنابراین انتظار می رود، تمام دستگاه ها و ارگانها در حوزه ایثار و شهادت و اجرای برنامه بیش از پیش پای کار باشند.

این مسئول گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان زمینه برای همکاری و حمایت از اقشار مختلف جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای متنوع فرهنگی در استان فراهم بوده و در کنار استانداری و ادارات کل استان تلاش داریم، برنامه ها را به بهترین نحو به اجرا برسانیم

وی افزود: بر حسب سیاست ها و اولویت‌های اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، تمام نگاهها بر این است که جایگاه استان در حوزه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی برجسته دیده شود.

عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ شهدا، بهترین فرصت برای نگه داشتن یاد و نام شهدا است که باید از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

نهمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان و اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان و تجلیل از خانواده های معظم و گرانقدر این عزیزان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، روز چهارشنبه 26 مهر در محل سالن حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها