شهید «حسین جزینی‌زاده»:

خانواده شهدا، الگوی بارزی از صبر در برابر مشکلات هستند

شهید «حسین جزینی زاده» در وصیت نامه خود آورده است: خانواده شهدا، الگوی بارزی از صبر و استقامت در برابر مشکلات و مصائب هستند.
کد خبر: ۶۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷ - 06October 2023

خانواده شهدا، الگوی بارزی از صبر در برابر مشکلات هستند///اتونشربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین جزینی‌زاده» یکم فروردین ۱۳۴۴ در روستای دربر از توابع شهرستان بم به دنیا آمد. وی تا پایان دوره متوسطه در‌س خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در ۳۰ دی ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

سلام بر لاله‌های پرپر گشته بوستان ولایت و امامت خصوصاً لاله‌های پرپر گشته جنگ تحمیلی، حمد و سپاس خدای که به ما عزت بخشید و چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت، خدایا تو شاهدی که این بنده حقیر و عصیان کار درگاهت چرا و به چه دلیل قدم در این وادی نهاده ام و من این قدم را یکی از بزرگترین الطاف می‌دانم که عطایم فرمودی.

پروردگارا از درگاهت می‌خواهم این الطاف را کامل بگردانی و شهادت را نصیبم بگردانی، چون شهادت عزت ابدی و فخر اولیای الهی می‌باشد. خدایا عزیزان ما این ملت شجاع ایران برای اجرای احکام اسلام جانفشانی می‌کنند. نظر لطف و عنایتی بفرما و اسلام را بر کفر جهانی مظفر و غالب بفرما و این انقلاب را به دست صاحب دل‌های معشوق رزمندگان و خانواده هایشان امام عصر برسان.

این عزیزان که در جبهه به یاد تو و با نام تو و به امید دیدن روی معبود چهره را خونین نموده واز خون، وضوی عشق می‌گیرند و با آن نماز وصل می‌خوانند و به قرب و جوارت می‌پیوندند، جز رضای تو چیزی را نمی‌خواهند.

اما شما‌ ای ملت عزیز ایران و‌ای ملت شهید پرور ایران و‌ای خانواده شهدا، شما راست قامتان این قرن و الگوی بارزی از صبر و استقامت در برابر مشکلات و مصائب هستید، قدر این نعمت بزرگ را بدانید، یاور انقلاب و بازوی پر قدرت ولایت فقیه باشید. اعمال و نیات خود را برای خدا خالص نمایید و از تفرقه و جدایی که خواسته دشمنان اسلام است جداً پرهیز کنید.

آن طور زندگی کنید که زندگی شما برای خدا باشد و مردنتان نیز برای خدا، به فکر فردای قیامت باشید و برای خود توشه‌ای آماده نمایید و این توشه بجز اعمال صالح و اجرای احکام الهی و حب خدا و رسولش و ائمه معصومین چیز دیگری نمی‌تواند باشد خدای ناکرده اگر در اثر سهل انگاری ما کوچکترین ضربه‌ای بر پیکره این انقلاب عظیم وارد آید در برابر خون شهدا و بدن‌های پاره پاره شهدا همگی ما مسئول هستیم و فردای قیامت نمی‌توانیم جواب گو باشیم و شرمنده و سرافکنده خواهیم بود.

از دنیا و هرچه در آن است بگذرید و هدف و غایت تلاش و کوششتان را در جهت آخرت معطوف دارید. حب محمد (ص) و آل محمد را در دلهایتان زنده کنید که هرکس حب ائمه معصومین در دلش نباشد بوی بهشت را نخواهید شنید. پیرو ولایت فقیه و حاضر در همه صحنه‌ها باشید. در دعا و نیایش عاشورا و رمضان نماز جمعه و جماعات و همه مراسم مذهبی اسلامی شرکت داشته باشید و از دشمنان اسلام در هر پست و مقامی و شغلی که هستند و مشغول توطئه بر علیه اسلام هستند بیزاری بجویید و آماده پیکار و مبارزه با آن‌ها در هر زمان و هر مکان باشید.

از همگی شما در درجه اول استدعای عفو و بخشش را دارم. شما یار و یاور امام باشید و همیشه برای سلامتی او دعا کنید و هر وقت دلتان برای من تنگ شد بیاد مظلومیت‌های اهل بیت عصمت و طهارت در صحرای گرم و سوزان کربلا باشید، بیاد آن همه ظلم‌هایی که به بهترین انسان‌های تاریخ شد گریه کنید و در برابر سختی‌ها و مشکلات صبر و بردباری و استقامت پیشه کنید که خداوند با صابران است به یاد علی اکبر (ع) و علی اصغر (ع) و قاسم (ع) و سایر شهدای کربلا و بیاد زینب که در یک روز تحمل از دست دادن ۷۲ تن از بهترین عزیزانش را باید بر خود هموار کند بعد هم اسارت را.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها