رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان:

هرمزگان جلوه زیبایی از وحدت اسلامی را نشان داد

حجت‌الاسلام «باوقار» گفت: در سایه تعلیم قرآن و اهل بیت هفته وحدت در استان هرمزگان جلوه زیبایی از وحدت اسلامی را نشان داد.
کد خبر: ۶۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 05October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «احمدرضا باوقار» رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سایه تعلیم قرآن و اهل بیت هفته وحدت در استان هرمزگان جلوه زیبایی از یکپارچگی میان مسلمانان را نشان داد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در استان هرمزگان، عنوان کرد: جلسات هماهنگی مختلفی با مسئولین فرهنگی، اداری و علما برگزار شد و ستاد بزرگداشت هفته وحدت در شهرستان‌های سنی نشین استان هرمزگان تشکیل شد و دبیران این ستادها نیز منصوب شدند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان بیان کرد: سالانه جشن‌های مردمی در هفته وحدت هرمزگان برگزار می‌شود که حضور مردم با قدرت و قوت مثال زدنی برگزار می‌شود. برنامه‌های متعددی در قشم، بندرعباس، بستک و ... در قالب جشن‌های مردمی مولودی خوانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام باوقار تصریح کرد: دیدارهای و بازدیدهای متعددی با حضور علمای اهل سنت در خلال برنامه‌های هفته وحدت انجام شد که شامل دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان هرمزگان و دیدار با استاندار هرمزگان بود و به تبعه آن دیدارهای و نشست‌هایی در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، تشریح کرد: برگزاری اردوی «راهپیمایی پیشرفت» را به این مناسبت برگزار شد و تعداد زیادی از اساتید، علما و روحانیون در این اردو حضور خواهند داشت.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان،با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در بندرعباس، قشم، بندرلنگه و پارسیان، گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها در راستای تحکیم هفته وحدت و تحقق اهداف اسلام است که حضور علمای شیعه و سنی در کنار هم کمک زیادی به تحقق این امر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار