پیام تبریک امیر «عباسی» به مناسبت آغاز هفته فراجا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت آغاز هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 05October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
 
نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در جامعه تلاش می‌کنند.
 
هفته فراجا، فرصت مغتنمي براي پاسداشت خدمتگذاران عرصه امنيت و اقتدار كشور است. روزهايي ويژه براي نشان دادن رشادت‌هاي کسانی است كه با انگيزه‌اي والا و ايمان و اعتقادي راسخ، زمينه‌ساز استقرار سلامت اجتماعي و امنيت جامعه اسلامي بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمند شان جز رضاي حضرت حق و سر افرازي هموطنان سوداي ديگري در سر ندارند.
 
امروزه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون فداکاری و جانفشانی‌های نیروهای مسلح در پاسداری از نظم و امنیت است، قطعا موفقیت در عرصه‌های مختلف در سایه امنیت و آرامش به‌دست می‌آید، نیروی انتظامی امروزه در کشور نقش موثر و تاثیرگذاری در این حوزه دارد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس خاصه شهدای نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته فراجا را خدمت مردم ولایتمدار استان آذربایجان‌شرقی، خانواده معظم شهدای فراجا و فرماندهی محترم و پرسنل زحمتکش و جان بر کف فرماندهی انتظامی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون دارم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها