دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری همایش توان افزایی علمی اساتید درس دفاع مقدس در خوزستان

صرامی گفت: همایش توان افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌های خوزستان با حضور چند تحلیل گر و کارشناس ملی در سالن همایش شرکت توسعه نیشکر خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 05October 2023

برگزاری همایش توان افزایی علمی اساتید درس دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش توان افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌های خوزستان امروز با حضور چند تحلیل گر و کارشناس ملی و خیرمقدم سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سالن همایش شرکت توسعه نیشکر خوزستان در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص برگزاری این همایش، اظهار داشت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین دانشگاه‌های مختلف استان، امروز شاهد حضور اساتید درس دفاع مقدس در این همایش بودیم.

وی افزود: همایش راهبردی، آموزشی و هم اندیشی با اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان با موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی به جهت تقویت بنیه علمی و آمادگی کامل این عزیزان برای پاسخگویی به ابهامات و شبهات جامعه دانشجویی برگزار شد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مسائل بسیار مفید با رویکرد گفتمانی و چالشی از سوی سخنرانان در این همایش مطرح شد و اساتید نیز دغدغه ها و ابهامات خود را مطرح کردند تا انشالله در سال تحصیلی جدید با اندوخته‌هایی نوین بتوانند پاسخگوی دانشجویان عزیز در حوزه‌های مختلف باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار