رئیس کل دادگستری اردبیل:

نیروی انتظامی نقش بارزی در تحکیم نظم و اجرای عدالت ایفا می‌کند

حجت‌الاسلام «کثیرلو» گفت: نیروی انتظامی نقش بارزی در تحکیم نظم و اجرای عدالت و قانون در سطح شهر اردبیل ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۲۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ - 05October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری اردبیل امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: بی گمان امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌ مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف نقش بارزی در، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت و تأمین امنیت و برقراری نظم، آرامش در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم به عنوان یک امر مهم و ارزشمند همواره سرلوحه رسالت و وظایف نیروی انتظامی بوده که توانسته‌اند با بهره‌مندی از نیروهای مؤمن و متعهد در انجام مأموریت‌های خود سربلند باشند.

رئیس کل دادگستری اردبیل با بیان اینکه نیروی انتظامی به خوبی توانسته اعتماد و رضایتمندی عمومی را به خود جلب کند، ادامه داد: خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی بخصوص سبزپوشان عرصه نظم و امنیت قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: امیدواریم زحمتکشان نیروی انتظامی در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه بیش از پیش قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها