فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

«اقتدار ملی» و «امنیت ملی» ره‌آور همدلی نیروهای مسلح است

امیر «معصومی» گفت: توانمندی، همدلی و يكرنگی بين نيروهای مسلح، تأمين‌كننده اقتدار و امنیت ملی است.
کد خبر: ۶۲۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 05October 2023

«اقتدار ملی» و «امنیت ملی» ره‌آور همدلی نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در نشست بصیرتی ویژه کارکنان این منطقه اظهار داشت: در سایه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، فراجا و بسیج، هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: در اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی، رزمندگان و در راس آن‌ها نیروهای ارتش از جمله دانشجویان دانشکده افسری توانستند در مقابل حملات گسترده دشمن بعثی ایستادگی و مقاومت كنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: رشادت‌های نیروی پدافند هوایی در زمین‌گیر كردن نیروهای بعثی، از نشانه‌های بارز این مقاومت و ایستادگی بود.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وحدت، گفت: هفته وحدت بزرگترین نماد همگرایی مسلمانان برای تشکیل امت واحده اسلامی بر مبنای توجه به اشتراکاتی یکدیگر است.

وی قدردانی از تلاش، همبستگی و غیرت ملی را ضروری خواند و ابراز داشت: باید قدر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را بدانیم و تنها خدمتگزار این ملت باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) در همه شاخص‌‌های رفتاری و انجام اعمال شایسته برای انسان‌ها الگو هستند،‌ بنابراین لازم است که امروز مسلمانان به‌عنوان پیروان این دین با زبان و عمل خود، معارف اسلامی را در جامعه پیرامون خود گسترش دهند.

معصومی هفته وحدت را مهمترین رکن اساسی در مقابل نیرنگ‌های دشمنان دانست و افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای خنثی کردن این توطئه و نزدیک شدن هرچه بیشتر مسلمانان به یکدیگر است.

وی یادآور شد:‌ مسلمانان به‌عنوان امت واحد، باید همواره مراقب سوء استفاده دشمنان باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات موجب جداشدن آنان از یکدیگر شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام اذعان داشت:‌ شیعیان و اهل سنت،‌ اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند که باید با استفاده از فرصت‌هایی همچون هفته وحدت بر روی آن‌ها تاکید کنند و از هرگونه اختلاف که موجب تضعیف امت اسلامی است،‌ بپرهیزند.

معصومی گفت: شیعه‌ای که وابسته به انگلیس و سنی که وابسته به آمریکا باشد، هر دو با اختلاف‌افکنی مانند لبه‌های قیچی اتحاد میان مسلمانان را نابود می‌کنند و این موضوع باید مورد توجه پیروان حقیقی امت اسلامی باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم اتحاد هرچه بیشتر میان شیعیان و اهل سنت در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ابراز داشت: مسلمانان باید در هفته وحدت به صورت حقیقی نشان دهند که بر اساس اشتراکات فراوان با یکدیگر متحد و در برابر دشمن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها