استاندار مازندران:

توسعه و پیشرفت بابل نیازمند حضور میدانی نخبگان دارد

«حسینی‌پور» گفت: با حضور و پای کار آمدن نخبگان بابل مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان باید شتاب گیرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 05October 2023

توسعه و پیشرفت بابل نیازمند حضور میدانی نخبگان داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در اولین همایش ملی دارالمومنین شهرستان بابل که در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهر‌های مازندران دارای یک پیشینه‌ی تاریخی عمیق است و باید ظرفیت ممتاز بابل به نسل جوان تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه موقعیت علمی، پزشکی و جغرافیایی بابل بسیار برجسته است، گفت: در طول تاریخ این شهر در زمینه‌های مختلف تجاری و علمی دارای اهمیت بوده و به‌عنوان شهر و محل تجارت در کشور محسوب می‌شد که تجارت با روسیه هم در گذشته در این شهر رونق داشت.

حسینی پور به نقش مردم بابل در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این شهر برای شکل گیری انقلاب اسلامی در شمال کشور پیشرو بوده و با تقدیم یک هزار و ۷۰۰ شهید در جنگ تحمیلی نقش آفرین بودند.

استاندار مازندران ضمن بیان این مطلب که مسیر توسعه و پیشرفت بابل با توجه به پیشینه خوب آن که دارای تمدن بوده است، باید شتاب گیرد، ابراز داشت: تمام نخبگان بابل به میدان بیایند و برای توسعه و پیشرفت این شهرستان راهکار ارائه دهند.

حسینی پور با بیان این مطلب که برخی از پزشکان این شهر در تهران مانند دکتر کتابچی معروف به پنجه طلا هستند، عنوان کرد: حضور این افراد متعهد در جامعه پزشکی مایه افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها