در دانشگاه آزاد اسلامی نظر آباد؛

نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس برگزار شد

نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نظر آباد استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 05October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سید رضا طاهری معاون آموزش و پروژهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، یعقوب فتحی ریاست دانشگاه آزاد واحد نظرآباد و رضا ملکی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد و جمعی از معاونان و اساتید دانشگاه آزاد نظرآباد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست در ابتدا سردار اسلامی ضمن تقدیر از زحمات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظر آباد و همکاران او در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: فراهم شدن بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها به جهت آشنایی نسل جوان با سیره و ارزش‌های شهدا از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است که خوشبختانه این مسأله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد با روند مطلوبی در حال اجرا است که امیدواریم این روند به همین شیوه استمرار یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان البرز تا پایان سال ۱۴۰۳، افزود: از حضور و مشارکت اساتید و دانشجویان در تولید محتوا و ارائه راه کار‌های خلاقانه در جهت طرح تبیین فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز استقبال خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه یعقوب فتحی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد، ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها را نوعی ادای دین به شهدا دانست و عنوان کرد: ارائه درس دفاع مقدس می‌تواند به آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس منجر شود.

در این نشست سید رضا طاهری معاون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گزارشی از آخرین وضعیت آموزش و پژوهش در حوزه دفاع مقدس در استان البرز ارائه کرد.

در پایان این نشست همچنین راه کار‌های حفظ و توسعه کمی و کیفی درس دفاع مقدس و برگزاری کارگاه‌های تبیین دفاع و مقاومت برای اساتید و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت و لزوم فعالیت در این حوزه مصوب شد.

نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی نظر آباد برگزار شد
نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی نظر آباد برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار