در پاسخ به دفاع‌پرس؛

سردار رادان: برخورد با اراذل اوباش در فضای مجازی و حقیقی/ ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی برای کارکنان فراجا ساخته می‌شود

فرمانده انتظامی کل کشور با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، از اجرای طرحی برای رصد هوشمندانه سارقان سابقه‌دار خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 07October 2023

سردار رادانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا در حاشیه مراسم رژه انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی را نخواهیم داد و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد.

سردار رادان با بیان اینکه سارقانی هستند که تعداد سرقت‌شان زیاد بوده و در سامانه‌های ما ثبت است، گفت: بعضی وقت‌ها احساس می‌شود که سرقت برای آن‌ها تبدیل به شغل شده است؛ این افراد شناسایی شده‌اند و با توافقاتی  که با رئیس دستگاه قضا داشتیم، این سارقان تحت رصد هوشمندانه قرار خواهند گرفت؛ به گونه‌ای که در هر لحظه بتوان آن‌ها را رصد کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: با اجرای این طرح به نظر می‌رسد که حجم سرقت‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا مبنی بر «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار»، قانون‌مداری را برای شهروندان یک تکلیف دانست و عنوان کرد: شهروندان باید مراقب باشند که اموال‌شان به راحتی در دسترس سارقان قرار نگیرد و توجه بیشتری در حفاظت از اموال خود داشته باشند.

سردار رادان در پاسخ به سوال دفاع‌پرس در خصوص جبران عقب‌ماندگی در حوزه منازل سازمانی گفت: در ابتدای حضور در فرماندهی انتظامی قول دادیم که عقب‌ماندگی منازل سازمانی و ملکی را برای همکاران جبران کنیم و در این‌خصوص با رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و  تعدادی از مسئولان که می‌توانند در این عرصه کمک کنند، صحبت کردیم و آن‌ها قول‌هایی دادند که در کنار ما باشند تا طی سه سال بتوانیم ۱۰۰ هزار منزل سازمانی بسازیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار