فرمانده انتظامی استان سمنان:

امنیت ایران در جهان بی‌نظیر و مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح است

«‌موقوفه‌ئی» گفت: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت ایران در جهان بی‌نظیر و مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۶۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 07October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «جلیل موقوفه‌ئی» فرمانده انتظامی استان سمنان  روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت ایران در جهان بی‌نظیر و مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۵۴ پلیس در راه تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند، افزود: خط قرمز پلیس امنیت جامعه است و برای تامین امنیت جامعه تا پای جان ایستاده‌است.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ است، افزود: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت جامعه پای کار است.

وی بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان سمنان محور وحدت و استاندار محور هم افزایی بین بخش‌های مختلف است و به واسطه همین وحدت و هم‌افزایی، در استان سمنان در سالگرد اغتشاشات هیچ‌گونه هنجارشکنی رخ نداد.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در نیمه نخست سال ١۴٠٢، گفت: ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با تلاش پلیس استان در این مدت کشف شد.

این مسئول یادآور شد: یکهزار و ۲۳ نفر در زمینه‌های مختلف مرتبط با مواد مخدر مانند قاچاق و خرده فروشی نیمه نخست امسال دستگیر و از سویی، ساختمان‌های مخروبه پاتوق معتادان و خرده فروشان نیز تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر نیمه نخست امسال توسط پلیس استان سمنان متلاشی شد که این شاخص در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

وی ابراز داشت: پرونده‌های ورودی پلیس فتا این استان در نیمه نخست امسال ٣١ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و ۹۲ درصد پرونده‌ها در این حوزه کشف و منجر به نتیجه شد.

این مسئول ادامه داد: ۸۱ درصد پرونده‌ها در حوزه جعل و ۸۶ درصد پرونده‌های کلاهبرداری در استان سمنان در نیمه نخست امسال کشف و حدود ۳۰۰ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در این مدت تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان داشت: کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۱۴ درصدی فوت ناشی از حوادث رانندگی در استان سمنان در نیمه نخست امسال ثبت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار