فرمانده انتظامی استان زنجان:

امنیت کشور مرهون خون شهدایی همچون «هادی» است

سردار «طراقیه» گفت: هزاران هزار شهید از جمله شهید «هادی»، جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت مردم در شهرها و خیابان‌ها تامین شود.
کد خبر: ۶۲۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 07October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «محمد طراقیه» فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در صبحگاه نیروهای انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا اظهار داشت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای تامین، حفظ و ارتقای امنیت مردم انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس خدمتگزار روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، افزود: نیروی انتظامی با روحیه خستگی‌ناپذیر و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری وظیفه خود در حوزه تامین امنیت را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت ایران در بین کشورهای منطقه مثال‌زدنی است، گفت: ما خود این امنیت مرهون خون شهدا می‌دانیم و امنیت امروز ما با تحمل رنج و سختی فرزندان ایران‌ زمین در مرزها میسر شده است.

طراقیه با اشاره به اینکه هزاران هزار شهید از جمله شهید «هادی»، جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت مردم در شهرها و خیابان‌ها تامین شود، گفت: مقاومت و از خود گذشتگی نیروهای حافظ امنیت در مقابل ناقضان آرامش مردم مثال زدنی است.

‌در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها