استاندار خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است

«قناعت» گفت: نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانست و گفت: اگر ما ستون‌های استوار کشور را در چند شاخه‌ تقسیم کنیم نیروی انتظامی یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار و نقش‌آفرین آن است و این نیز مرهون مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۶۲۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 07October 2023

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است/ تعامل با مردم؛ عامل موفقیت فراجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی «رونق تولید» است که نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار در برقراری امنیت نقش مهمی در این عرصه دارد که باعث تحرک اقتصادی و افزایش اشتغال خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ما در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را تنظیم کرده است، بیان داشت: فراجا همانند سایر نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی کل قوا و نائب امام زمان (عج) است و این افتخاری برای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است.

استاندار خراسان جنوبی نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانست و عنوان کرد: اگر ما ستون‌های استوار کشور را در چند شاخه‌ تقسیم کنیم نیروی انتظامی یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار و نقش‌آفرین آن است و این نیز مرهون مردمی بودن آن است.

قناعت تأکید کرد: نیروی انتظامی از متن و جنس مردم است و با تعامل و همکاری همه جانبه‌ای که با مجموعه‌های مختلف در دولت و مردم ایجاد می‌کند شاهد نتیجه مطلوب  و فضای مناسب در جامعه اسلامی خواهیم بود.

وی به نقش‌آفرینی فراجا در زمینه برقراری امنیت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: پرسنل نیروی انتظامی با عزم و ایمان راسخ و تسلط بر علوم جدید به ویژه فضای مجازی توانستند امنیت این عرصه خطیر را هم فراهم کنند و ضمن آموزش‌های لازم به مردم، خطرات این عرصه را گوشزد کنند.

استاندار خراسان جنوبی اقتدار و امنیت، سلامت درونی، نگاه جهادی و انقلابی، حضور به‌هنگام و سریع و عطوفت و کمک به مردم و به‌ویژه قانون‌گرایی را عواملی دانست که موجب ارائه تصویر مثبت از نیروی انتظامی در بین مردم شده است و افزود: هیچ کجا به اندازه فراجا در امر مبارزه با اشرار و مواد مخدر، ناهنجاری‌های اجتماعی، سرقت و سایر جرائم تلاش نشده است.

قناعت تصریح کرد: سلامت فکری و عمل و اخلاقی که در بین کادر و سربازان و جان برکفان نیروی انتظامی است شرایط را فراهم نموده که شاهد امنیت راونی مناسب در جامعه هستیم و این عامل سبب شده که ما شاهد پشتیبانی مردم باشیم و اقشار مختلف مردم را در تأمین نظم و امنیت جامعه مشارکت دهند.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای انعکاس مأموریت‌ها و فعالیت‌های فراوان و چشمگیر فراجا از نقطه صفر مرزی تا اقصی نقاط کشور به مردم دانست و بیان داشت: دولت با تمام قدرت و امکاناتی که در اختیار دارد از مأموریت‌های نیروی انتظامی دفاع و پشتیبانی خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم و حلقه واسط بین دولت، حاکمیت و مردم است، خاطرنشان کرد: اغتشاشات سال گذشته را با سعه‌صدر و حوصله و تدبیر و از جانفشانی نیروی انتظامی توانستیم پشت سر بگذاریم و جای دارد از شهدای عزیزمان به ویژه نیروی انتظامی یاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار