فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۶۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

سردار «شجاعی‌نسب» با تأکید بر اینکه پلیس تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی خود را در راستای برقراری نظم و امنیت و ظلم‌زدایی به کار بسته است، گفت: خراسان جنوبی ۱۶۷ شهید از سوی نیروی انتظامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 07October 2023

نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۶۷ شهید تقدیم نظام کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «حسن شجاعی‌نسب» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز (شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: شعار امسال در هفته بزرگداشت انتطامی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» است.

وی گفتت: خدمت به مردم، مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنیت از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها و روستاها فرصت، نعمت و برکتی است که در جای جای کشور توسط مجاهدان و مدافعان نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی خود را در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با ظلم‌ و خدمتگزاری به مردم به کار بسته است، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های پلیس تلاش برای تبلور پلیس خدمتگزار، هوشمند و تجلی باشکوه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار شجاعی‌نسب نظام و امنیت را به مثابه پازلی دانست که باید همه قطعات آن در کنار هم باشند و تصریح کرد: قانون محور اتکا و نقطه پیوند لایه‌های جامعه بشری است که در این عرصه پلیس جایگاه مهمی به عنوان مجری قانون برعهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی خود را در راستای برقراری نظم و امنیت و ظلم‌زدایی به کار بسته است، عنوان کرد: خراسان جنوبی ۱۶۷ شهید از سوی نیروی انتظامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صدور بیش از ۹۰۰ هزار گذرنامه در ایام اربعین را یکی از افتخارات نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت تردد ۸ میلیون تردد و کاهش تصادفات نسبت به قبل با دیپلماسی نقطه‌ای و خدمتگزاری در پیاده‌روی اربعین و ۲۸ صفر بخشی از افتخارات نیروی انتظامی است.

این مسئول تأکید کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله کرده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار