فرمانده انتظامی استان همدان:

قانون‌شکنان جایی در استان همدان ندارند

سردار «امیری» گفت: قانون‌شکنان جایی در استان همدان ندارند و پلیس با اقتدار و توانمندی آن‌ها را سر جای خود می‌نشانند و با شناسایی و دستگیری این افراد آن‌ها را در اختیار مرجع قضایی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 07October 2023

قانون‌شکنان جایی در استان همدان ندارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: پلیس در اجرای قانون مصمم است و با قانون شکنان قاطعانه برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: گردن‌کشان و قانون‌شکنان جایی در استان ندارند و پلیس با اقتدار و توانمندی آن‌ها را سر جای خود می‌نشانند و با شناسایی و دستگیری این افراد آن‌ها را در اختیار مرجع قضایی قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت نیاز اساسی و بنیادی بشر است گفت: پیش نیاز همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و تعلیم و تربیت امنیت است و فراجا دخیل در امنیت عمومی است.

سردار امیری افزود: نیروی انتظامی افتخار دارد به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم است و در این راستا شعار این هفته «شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار» انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از امنیت، کیان اسلامی و ناموس مردم تا سر حد جان دفاع می‌کند و گواه این موضوع تقدیم ۵۱ شهید از ابتدای سال تاکنون در کشور است.

فرمانده انتظامی استان همدان با عنوان اینکه امنیت با حضور مردم و نهاد‌های مسئول حاکم می‌شود متذکر شد: همدانی‌ها مردمانی قانونمدار هستند که به هشدار‌های پلیسی توجه می‌کنند و این موضوع موجب شده که این استان در شاخص‌ها جزو استان‌های امن کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها