نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیروهای مسلح دشمنان انقلاب را مأیوس کرده‌اند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امروز دشمن به دنبال تجزیه کشور است، اما نیروهای مسلح هر بار دشمن را مأیوس کرده‌اند.
کد خبر: ۶۲۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 07October 2023

نیروهای مسلح دشمنان انقلاب را مأیوس کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌مناسبت هفته انتظامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی یعنی مردم مالک اصلی کشور هستند. تعصب نسبت به وطن، انگیزه‌ای برای خدمت است که نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تجزیه کشور است، اما نیروهای مسلح هر بار دشمن را مأیوس کرده‌اند، افزود: بیش از ۲۵۰ هزار نفر از بهترین جوانان این کشور پای این پرچم فدا شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: اساسی‌ترین اصل و قوه محرکه‌ برای خدمت، مسئله اسلام است. همه ما سرباز اسلام هستیم و برای اعتلای کلمه الله خدمت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین انگیزه برای کار این است که باید برای خدا کار کرد. مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و باید به بهترین نحو به آنها خدمت رسانی کرد.

حچت‌الاسلام شعبانی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی استان همدان متذکر شد: اینکه امروز بعضی از مسئولان توفیق خدمت به مردم را دارند مرهون زحمات شماست. بنده به عنوان یک شهروند از تمامی زحمات شما تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار