به دنبال درخواست اسماعیل هنیه از ملت ایران

جمعیت دفاع از ملت فلسطین خواستار حمایت همه جانبه مردم ایران از انتفاضه قدس شد

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی درخواست کمک نخست وزیر سابق فلسطین از مردم ایران برای حمایت از انتفاضه فلسطینی ها با صدور پیامی از ملت شریف و همیشه درصحنه ایران اسلامی خواست تا براساس فرموده پیامبر بزرگ اسلام(ص) به ندای کمک فلسطینی ها لبیک گویند.
کد خبر: ۶۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ - 13December 2015

جمعیت دفاع از ملت فلسطین خواستار حمایت همه جانبه مردم ایران از انتفاضه قدس شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در پی درخواست اسماعیل هنیه معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و نخست وزیر سابق فلسطین از ملت و رهبری ایران برای کمک به انتفاضه فلسطینی ها جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور فراخوانی از ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی خواست تا به این ندای کمک لبیک گویند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر ملتی که با حضور مومنانه خود حیات مجددی به اسلام بخشید و خود حیاتی دیگر گرفت. سلام بر ملتی که نشان داد تا همیشه یاور مظلوم و خصم ظالم است. ملتی که علی رغم تحمیل جنگ وهمه مشکلات، حمایت از مظلومان در اقصی نقاط جهان را فراموش نکرد. ملتی که با فلسطین بود و با فلسطین است و با فلسطین خواهد بود. ملتی که اجازه نداده است تا تصور سازی رسانه های صهیونیستی بر وجدانش مُهر زند تا نبیند و نشنود ستم روا داشته شده بر فلسطین را و فریاد دادخواهی یک ملت را.

ملت بزرگ ایران؛ اینک جوانان فلسطین، نا امید از دولت های مدعی و خیانت بعضی، با دست خالی پای به میدان نهاده اند تا حقِ به زور ستانده شده از خویش را به زور بستانند و اجازه ندهند؛ قبله اول مسلمین که نماد هویت اسلامی فلسطین و نماد غیرت طلبی امت مسلمان است، اشغال و تخریب شود و برای این مهم فریاد یاری بلند داشته اند و امت محمد(ص) را و خصوصا ملت شریف ایران را به یاری طلبیده اند. درخواستی که آقای اسماعیل هنیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس طی یک پیام ویدئویی رسما ایرانیان را به یاری طلبید.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن اعلام حمایت از انتفاضه جوانان فلسطین که در صیانت از مقدسات اسلامی جان خود را تقدیم می کنند، از ملت بزگ ایران می خواهد اینک که ندای یا للمسلمین ملت فلسطین از زبان اسماعیل هنیه بلند شده است، با لبیک به این فرمان رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) "من سمع رجلاً ینادی یا للمسلمین ولم یجبه فلیس بمسلم" که فرمان حمایت از مظلوم در برابر ظالم است، گام به میدان نهاده و بیش از گذشته در صحنه حمایت از ملت فلسطین حضور یابند. باشد که خدا یاورمان باشد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار