فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با وزیر کشور عراق:

اربعین امسال یکی از بهترین سال‌ها در خصوص تعامل بین ایران و عراق بود

سردار «رادان» اربعین امسال را یکی از بهترین سال‌ها در خصوص تعامل و همکاری بین دولت عراق با ایران دانست که نتیجه آن ابراز رضایت‌مندی زائران شد.
کد خبر: ۶۲۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 07October 2023

اربعین امسال یکی از بهترین سال‌ها در خصوص تعامل بین ایران و عراق بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه دیدار با «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق اظهار داشت: یکی از کارهای مشترکی که بین ما و دولت عراق صورت می‌گیرد، هماهنگی در خصوص تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به زائران حسینی است که تعداد زیادی از مسافران بالغ بر چهار میلیون نفر در بازه زمانی کوتاهی مهمان عراقی‌ها شده و برمی‌گردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امسال یکی از بهترین سال‌ها در خصوص تعامل و همکاری بین دولت عراق با ما بود و نتیجه آن ابراز رضایت‌مندی زائران شد که از این بابت هم، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و ریاست جمهور، از دولت و مردم عراق تشکر کردند و ما هم وظیفه خودمان دانستیم که از وزیر کشور عراق که همه‌نوع همکاری را برای تسهیل تردد زائران و خدمات‌رسانی مناسب به آن‌ها فراهم کردند، قدردانی و تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که همکاری بین ۲ کشور روز به روز با توسعه بیشتر برای رفاه حال زائران و مردم عزیز کشورمان فراهم شود و ما آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور دوست و برادر عراق را اعلام می‌کنیم.

«عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق نیز در حاشیه این دیدار، با ابراز خرسندی از هماهنگی و تعامل مستمری که بین ۲ کشور وجود دارد، اظهار داشت: الحمدلله نتایج بسیار خوبی به‌خصوص در ایام اربعین حسینی (ع) برای تسهیل تردد و خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین با هم داشتیم.

وزیر کشور عراق تصریح کرد: نخست‌وزیر و دولت عراق و همه وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور، با همه امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) بودند و این حاصل هماهنگی‌هایی بود که بین ۲ وزارت کشور ایران و عراق وجود داشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار