معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

امروز مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت عامل استحکام ایران اسلامی است

سردار «معروفی» گفت: امروز مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت کارسازترین مثلث برای استحکام ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 07October 2023

امروز مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت عامل استحکام ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان اظهار داشت: عقبه استان همدان سرشار از عزت و بزرگی و استان دارالمومنین و دارالمجاهدین است.

وی با اشاره به بیانیه امام خمینی (ره) در حج سال ۶۶ گفت: امروز ایستادگان در مقابل دشمنان خدا در جنگ نرم و در بستر فضای مجازی فعال هستند و بزرگترین مسئولیت بر دوش شما نویسندگان ادبیات پایداری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: کار امروز شما فقط ایجابی نیست، کار امروز شما یک حرکت کار آفندی و استحکامی در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد حقیقت‌های ما را وارونه نشان دهد. 

وی اضافه کرد: قلمتان از هر موشکی برای دشمن موثر و خطرناک‌تر است و امروز یک قلم زیبا و حقیقت جو می‌تواند قلب‌ها را به سمت حقیقت سوق دهد. امروز مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت کارسازترین مثلث برای استحکام ما است.

سردار معروفی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب که در جمع دانشجویان فرموده‌اند به قله نزدیک شدید و راه رسیدن به این قله را مقاومت اعلام کردند، گفت: ما در دوران دفاع مقدس سیم خاردار هم نداشتیم؛ اما امروز به برکت مجاهدت‌ها ی دوران دفاع مقدس، بازدارندگی ملت ایران قابل بیان نیست.

وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد مقاومت ما را بشکند، ما نباید در گذشته متوقف شویم، ما از گذشته پشیمان نیستیم ما پیروزیم، ما صاحب عزت، شرف و بزرگی هستیم و باید آینده را ترسیم کنیم چرا که آینده ما روشن است و ما بن‌بست نداریم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز ملت بزرگ به برکت مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، رهبری و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایمن است و دشمن نمی‌تواند از طریق توطئه‌های مختلف وارد خاک ایران خاک شود به همین خاطر در جنگ نرم حرکت می‌کند.

وی با تاکید براینکه باید برای نسل امروز مباحث دوران دفاع مقدس را باز کنیم، گفت: باید برای نسل امروز توضیح دهیم که بر دفاع مقدس چه منطقی حاکم بود، چرا بعد از فتح خرمشهر باز جنگ را ادامه دادیم و از همه مهمتر باید یکی از دستاوردهای دفاع مقدس که ناموس‌پرستی بود را توضیح دهیم.

سردار معروفی ادامه داد: هشت سال دوران دفاع مقدس تمام اشرار در برابر ایران ایستادند اما ما ۱۸۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم تا اجازه ندهیم دست نحسشان به ایران مقدس برسد.

وی متذکر شد: ما تنمان را فدای ناموسمان کردیم و می‌کنیم و این را از سیدالشهدا یاد گرفتیم، در جبهه مقاومت نیز حاج قاسم و بچه‌هایش در دفاع از ناموس ایستادند و در چند کیلومتری ایران اجازه ندادند به ناموس ایرانی ضربه‌ای وارد شود. شما نویسندگان ادبیات پایداری باید به زیبایی این‌ رشادت‌ها را به جامعه امروز معرفی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها