در حاشیه شورای اداری استان اصفهان؛

کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تجلبل شدند

کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ساکن اصفهان عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل استان تحلیل شدند.
کد خبر: ۶۲۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ - 07October 2023

کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تجلبل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، استاندار اصفهان به همراه معاونان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در حاشیه نشست شورای اداری امروز میزبان اعضای اصفهانی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و خانواده‌هایشان بودند و در این مراسم از این جوانان تجلیل کردند.

ناخداسوم خلبان «مسعود شهبازی» فرمانده خلبان بالگرد اعزامی به ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامیدر این مراسم اظهار داشت: سفر ناوگروه ۸۶، به دور دنیا برای اولین بار در تاریخ ایران اسلامی صورت گرفت و شعار «ما می‌توانیم»را در عرصه دریا اثبات کردیم و طولانی‌ترین رکورد دریانوردی تاریخ ایران را ثبت کردیم.

وی ادامه داد: در این سفر هشت ماهه با عبور از هفت دریا و سه اقیانوس معادل ۶۵ هزار کیلومتر دریانوردی کردیم و توانستیم برای نخستین بار در تاریخ دریانوردی کشور، در چهار گوشه جهان دور افتخار بزنیم.

همچنین همچنین ناودار یکم «بهداد میرزایی‌راد» از دیگر دریانوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جلسه با اشاره به سختی های سفر، اظهار داشت: نتایج مهم این سفر دریایی بسیار و غیر قابل توصیف است و تنها چیزی که همیشه همراه ما بود، امید و افتخارآفرینی برای میهن بود.

وی افزود: این سفر در تبدیل قدرت نظامی ایران از رتبه ۲۸ جهان به رتبه ۱۲ تاثیر داشت که دستاورد مهمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار