استاندار همدان:

میراث گرانبهای دفاع مقدس در قالب کتاب بیان شود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: میراث گرانبهای به جای مانده از دوران دفاع مقدس باید در قالب‌های مختلف مانند کتاب بیان شود.
کد خبر: ۶۲۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 07October 2023

میراث گرانبهای دفاع مقدس در قالب کتاب بیان شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس‌ با تاکید براینکه باید حماسه‌های دوران دفاع مقدس به آیندگان منتقل شود، اظهار داشت: آنچه ما از آن به عنوان کنگره یاد می‌کنیم یک نقطه عطفی است تا یاد و خاطره شهیدان را به شکل برجسته و آشکار گرامی بداریم.

وی افرود: این موضوع تنها منحصر به یک زمان خاص نیست چرا که ما مدیون شهدا هستیم و آن‌ها جان خود را برای مقابله با دشمنان و اسلام فدا کردند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تلاش برای معرفی شهدا وظیفه ماست، تصریح کرد: شهدا برای تحقق آرمان‌های این سرزمین جان خود را فدا کردند که باید رشادت‌های آنان را برای همه تاریخ این سرزمین معرفی کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های معرفی شهدا کتاب است، تصریح کرد: کتاب حماسه‌های دوران دفاع مقدس را به آیندگان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس این همه تجهیزات برای بیان اتفاقات نبود،ادامه داد: بسیاری از روایت‌ها یا در سینه شهدا ماند و یا به اندکی از آن وقایع پرداخته شد. میراث گرانبهای به جای مانده از دوران دفاع مقدس باید در قالب‌های مختلف مانند کتاب بیان شود.

استاندار همدان در پایان متذکر شد: کنگره شهدا تنها شامل برگزاری مراسم‌ها نبود، بلکه ابعاد مختلفی داشت که از جمله آنها توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار