مدیرکل اوقاف اردبیل:

رشد روستاهای اردبیل باید اولویت آمایش سرزمین باشد

حجت‌الاسلام «ستوده» گفت: رشد و توسعه روستاهای استان اردبیل باید در اولویت آمایش سرزمین قرار بگیرند.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 08October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» مدیرکل اوقاف اردبیل شامگاه دیروز در نشست تخصصی وقف با اعضای شورای اسلامی و دهیاران اردبیل اظهار داشت: روستاها عامل پیشرفت کشور هستند و باید در راستای توسعه اقتصاد روستاها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه رشد روستاها باید مهمترین امر در آمایش سرزمین باشد، افزود: باید به صورت حداکثری امورات را به شوراهای اسلامی، دهیاران و فعالان روستاها سپرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: وقف یعنی بودن هنگام نبودن و لازم است شوراها و دهیاران در خصوص احیاگری موقوفات به اوقاف کمک کنند.

حجت‌الاسلام ستوده با بیان اینکه همکاری در راستای سرمایه‌گذاری در موقوفات روستاها لازمه امر است، افزود: اوقاف جهت تفویض حداکثری اختیارات موضوع وقف در روستاها را به ریش سفیدان و شوراها و دهیاران برای خدمت به مردم آمادگی کامل دارد.

علی محمدنیا معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت شناساندن واقفین روستاها در قالب مستند، کتاب و بروشور افزود: نشر این موضوع در جهت ارتقا هویت و صیانت و ایجاد وقف‌های جدید در بین جوانان روستاها لازم و ضروری است.

حسن فتحی بخشدار اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه روستاییان در پیشرفت و فداکاری و بذل جان و سرمایه برای کشور پیشرو هستند، گفت: بخشداری‌ها و دهیاری‌ها آمادگی کامل جهت افزایش همکاری‌ها با اوقاف در حوزه‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار