فرماندار جیرفت:

فراجا برای تحقق عدالت اسلامی تلاش می‌کند

«بلندنظر» گفت: کارکنان و پرسنل فرماندهی انتظامی خود را سرباز حکومت می‌دانند و برای تحقق عدالت اسلامی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 08October 2023

اخلاق‌مداری شاخصه بارز نیروی انتظامی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه) در شهرستان جیرفت  از توابع استان کرمان برگزار شد.

«احمد بلندنظر» فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور جمعی از مدیران و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شده بود، به تشریح  شأن و نقش نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار داشت: دشمن سال‌ها بر افکار عمومی و مرزهای ایران می‌تازد و در مقابل این وضعیت نیروی انتظامی با روش‌های مختلف در مسیر قانون تلاش می‌کند اثر تهاجم فرهنگی کمتر و بی‌اثر شود.

وی بیان کرد: آرزوی همه انسان‌ها وجود همیشگی صلح و آرامش در جامعه است اما متأسفانه عده‌ای هستند که با قانون شکنی این مهم را مانع شده‌اند و در همین خصوص اندیشمندان بر وجود نیروی انتظامی در جامعه جهت برقراری امنیت تاکید کرده‌اند.

بلندنظراضافه کرد: قرآن کریم امنیت را از اهداف حکومت الله و صالحان ذکر می‌کند و در جمهوری اسلامی نیروی انتظامی تلاش می‌کند امنیت بر قرار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی خود را سرباز حکومت می‌دانند و برای استقرار عدالت اسلامی تلاش می‌کنند.

وی ابراز کرد: فعالیت نیروی انتظامی بر اصول آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری استوار است و در همین راستا این نهاد مقدس سعی دارد با هدایت مردم به سوی معارف اسلامی است امنیت را در جوانب مختلف در جامعه برقرار کند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: اخلاق‌مداری و اخلاص شاخصه بارز نیروی انتظامی است و تقدیم چندین هزار شهید، گواه این که شیوه خدمت پلیس در ایران اسلامی با سایر کشورها متفاوت و در مرتبه‌ای بالاتر قرار دارد، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار