دبیر کمیته کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی:

کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در اجرای منویات امام خامنه‌ای برگزار می‌شود

صادقیان با بیان اینکه کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود، گفت: این کنگره در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 08October 2023

کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در اجرای منویات امام خامنه‌ای برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «فرید صادقیان» دبیر کمیته اقشار و متخصصین کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این کنگره در آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کنگره در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی دربارۀ اعضای کمیته ایثارگران و پیشکسوتان دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی افزود: نمایندگان کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح، ایثارگران سپاه عاشورا، سازمان بسیج پیشکسوتان، ایثارگران فراجا، ایثارگران جهاد کشاورزی، ایثارگران ارتش، ایثارگران ادارات و نهادها، مرکز حفظ آثار سپاه عاشورا و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این کمیته عضو هستند.

صادقیان با بیان اینکه، شهدا تربیت یافتگان فرهنگ ثقلین هستند که توجه به مسیرشان، بشریت را از وادی فنا به حلقه بقاء هدایت می‌کند و درک زندگی و مسیر شهدا برای پاکان روزگار میسر است، تصریح کرد: شهدا در مسیر زندگی خود همواره راهبرد «اهدی الحسنیین» را انتخاب می‌کنند تا به جاودانگی دست یابند. 

دبیر کمیته اقشار کنگره در پایان خاطرنشان کرد: برای شناخت و تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها و تبدیل ضعف‌های درونی به قوت‌ها الگو دادن مسیر زندگی شهداست که در مدار ثقلین (وصیت رستگاری پیامبرص به جهانیان) قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار