جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه دارد

سردار رضایی با قدردانی از خانواده عظیم مرزبانان، گفت: دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه دارد و می‌توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد.
کد خبر: ۶۲۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 08October 2023

دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا با تبریک هفته انتظامی، اظهار داشت: خوشحالیم خداوند منان توفیق داد تا در مراسم تکریم از مجاهدان فی سبیل الله و بی توقع در جمع خانواده عظیم مرزبانی انتظامی کشور حضور پیدا کنیم.

سردار رضایی در ادامه با گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهدای مظلوم مرزبانی فراجا اظهار داشت: آرامشی که امروز در کشور حکفرماست به لطف مجاهدت‌های شما مرزبانان و سایر همرزمانتان در انتظامی کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان و جایگاه والا یک مرزبان، افزود: یک مرزبان در نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم به عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی می‌بالند و به آن لطف دارند، ما هم افتخار می‌کنیم همرزم شما مرزبانان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه شما و خانواده‌های گرامی افتخارتان این است که همسر مرزبان دارید، ادامه داد: امنیت و آرامش از مرز شروع می‌شود آن هم در این کشور و نظام مقدس، این آرامش مجلس و امنیت آن به پاس فداکاری‌های مرزبانان و شهدای مظلوم مرزبانی است که جای دارد یاد و خاطره این عزیزان را امشب در این مجلس گرامی داشت.

سردار رضایی با اشاره به نقش پلیس‌های تخصصی و انتظامی کشور در امنیت ایران اسلامی، گفت: انتطامی کشور وظیفه مهمی در تأمین امنیت مرز تا مرکز دارد که ویژه آن مرزبانی است، دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه دارد و می‌توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با حضور سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی و سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و همکاران متوفی مرزبانی فراجا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار