فرمانده مرزبانی فراجا عنوان کرد؛

تقدیم ۵۰ شهید مرزبانی در راه امنیت جامعه

سردار «گودرزی» گفت: مرزبانی کشور امسال ۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد.
کد خبر: ۶۲۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 08October 2023

تقدیم ۵۰ شهید مرزبانی در راه امنیت جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه افتتاح مرکز آموزش تخصصی درجه‌داری مرزبانی در فریدونکنار با اشاره به اینکه مرزبانان در تأمین امنیت کشور سهم به سزایی دارند، اظهار داشت: مرزبانی کشور امسال ۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: با ساز و کاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده‌اند سطح آمادگی و آموزش‌های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است.

سردار گودرزی بر اهمیت آموزش نیرو‌ها و بالا بردن سطح مهارت آن‌ها تأکید کرد و گفت: آموزش‌ها باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه‌های هر کشوری حفاظت و صیانت از مرز‌های کشور است، اذعان داشت: اقتدار و عزت هر کشوری مرز‌های آن کشور است و اگر مرز‌ها امن باشد طبیعی است آن کشور می‌تواند در آرامش و امینت زندگی کند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه اگر مرز‌ها امن نباشد امنیت نظام و کشور مختل خواهد شد، افزود: سربازانی که در این مرز‌ها تلاش می‌کنند آبروی انقلاب هستند.

این مرکز آموزشی تخصصی درجه داری به منظور تربیت نیروی متخصص مرزبانی کشور رسما فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این مرکز آموزشی دو هزار و ۸۰۰ مترمربع بنا دارد که برای ساخت آن بیش‌ از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها